Uprzejmie informujemy, że w związku z zaplanowanymi do wykonania pracami eksploatacyjnymi na terenie Ciepłowni
zlokalizowanej przy ul. Królewskiej Tamy 135, w dniu 08.10.2025 r. w godzinach 06:00-18:00 nastąpi przerwa w dostawie
ciepła systemowego dla wszystkich odbiorców podłączonych do miejskiego systemu ciepłowniczego miasta Gliwice.
Niniejsza przerwa zrealizowana zostanie według poniższego harmonogramu:
- w godz. 06:00 – 08:00 – dostawy ciepła systemowego będą realizowane w ograniczonym lub pełnym zakresie, w zależności od lokalizacji Odbiorców względem Ciepłowni,
- w godz. 08:00 – 18:00 – brak dostaw ciepła systemowego,
- od godz. 18:00 – przywrócenie pełnego zakresu dostawy ciepła systemowego dla wszystkich Odbiorców.
Jednocześnie nadmieniamy, że zaplanowane prace są czynnościami koniecznymi do utrzymania późniejszej ciągłości
i niezawodności dostaw ciepła, zarówno w okresie letnim, jak i w sezonie grzewczym. Dołożymy wszelkich starań, aby
czas zakłóceń był jak najkrótszy, a w celu uniknięcia późniejszych pytań wnosimy o rozpowszechnienie niniejszej
informacji wśród odbiorców. Za wynikłe utrudnienia przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
W przypadku wystąpienia ewentualnych pytań i/lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Działem Dyspozycji Ruchu i Eksploatacji pod numerami telefonów: 32 335 0 110 lub 539 997 900
